loading...
.:: گنجینه های نمــــاز ::.
مدیر بازدید : 39 1393/10/10 نظرات (0)

نیمه شب صدای آشنایی با لحنی شیرین و كامی شیوا مرا از خواب بیدار كرد. خوب دقت كردم كلمه‌هایی كه در خواب و بیداری به وضوح به گوش می‌خورد: ‌معبودا، محبوبا، خدایا... مطمئن شدم یك نفر به تهجد مشغول است.

كنجكاوی بیش از حد وادارم ساخت از رختخواب بیرون آمده و خود را به صاحب صدا نزدیك كنم گویا "علی محمد اربابی" بود، رئیس ستاد لشگر ولی مطمئن نبودم، در تاریك جلوتر رفتم تا چهره‌اش را بهتر تشخیص بدهم.

ناگهان او متوجه من شد و تبسم كرد. تبسم همیشه بر لبانش بود ولی من خجالت كشیدم و شرمنده شدم. چون عارف را از خدا، سالكی را از مراد، زاهدی را از معبود و مؤمنی را از محبوب جدا كرده بودم. در حالی كه وجودم را "خسی در میقات" می‌دیدم در جای خود برگشتم و با خود عهد كردم دیگر مزاحمتی برای گوشه‌نشینان خلوت انس ایجاد نكنم.


منبع : ستاد اقامه نماز

بازنشر : گنجینه های نماز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
یسی
سیسیس

درباره ما
.:: بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، نماز است. ::. این رسانه کوچک با هدف ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی قدم در عرصه نهاده و می کوشد تا مخاطبان فضای مجازی که بخش وسیع آن را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند، بیشتر با نماز آشنا سازد. prayer.rozblog.com[at]Gmail[dot]com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات اصلی


    مسابقه وبلاگ نویسی

    برنامه های موبایــل
    نماز
     QR Codes

    ******************
    **********

      ios

    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 656
  • بازدید کلی : 53,749